2010. augusztus 9., hétfő

GSO :)

Ez a 3 betű az, aminek nagyon örül mindenki, aki ilyen oldalakat készít. A Gallery Standout rövidítése. Azaz egy nemzetközi scrapbook oldal egy olyan topicja, ahova a többi alkotó kiemeli azokat az oldalakat, amelyek szerintük az adott napon nagyon szépek. És ma kiemelték az egyik oldalamat, méghozzá a Kittyscrap- Magic smell készletéből készítettet. Nekem ez az első GSO-m, és annyira, de annyira örülök neki. Az meg különösen jó érzéssel tölt el, hogy Zaza emelte ki, akinek az oldalai számomra magát a csodát jelentik. Itt tudtok bekukkantani a GSO-ba.

Én most annyira, de annyira boldog vagyok :))))

7 megjegyzés:

Evus írta...

Gratulálok!
Mindegyik oldaladat imádom, mert annyira szépek, meg is érdemelted ezt a kiemelést!

Kisnyul / Andi írta...

Gratulálok!

Kisokosomba mentettem az infót. Én eddig nem tudtam mi az a GSO. :(

Pertine írta...

Én is gratulálok, nem véletlen a kiemelés!
Csodás oldalakat készítesz!

do írta...

Óóó! De jóóóó! Most veled együtt örülök! Gratulálok! Megérdemelted!!!

Puzsi írta...

Gratulálok Hékás! És szerintem is megérdemelted!

Christine írta...

Gratula neked!!!

Sziszi írta...

Szívből gratulálok, Én is!!