2012. február 5., vasárnap

Especially for you collab

Van, amikor az embernek van egy ötlete, és végül teljesen más lesz belőle. Ez is egy ilyen oldal nekem. Teljesen mást akartam. Pakolni. Felhasználni a sok szívet és virágot. És mellé még egy lágy blendinget. És akkor ráraktam a fotót, a papír alá. Majdnem mintha blending lenne. Ráraktam kicsiben is, a papír tetejére. Rákerült a WA, amit túl nagyra méreteztem, és az oldalamon akartam kisebbre venni. De nekem annyira passzolt a nagy WA a tizedkész oldalamhoz, hogy elkezdte irányítani az oldalamat. Nagyon nem ilyet akartam. Nem mondom, hogy sok ilyen oldalam lesz, de nekem ez most annyira tele van érzelemmel, hogy  maradt ez. Szerettem volna egy 'normális' oldalt is készíteni, de a betegségemmel az ihletem eltűnik jó időre. Na sebaj, egyszer csak visszajön és előveszem még ezt a készletet :)
Megtalálható az A5D kínálatában
Az én oldalam

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hűűűűű...azta ez állati jó lett!!! csodás!!! Jobbulást Neked!