2012. július 29., vasárnap

Recipe challenge

Most, hogy nem muszáj, lassan kezd visszatérni az életkedvem. Ma egy kihívásra készítettem oldalt. A recipe challenge soha nem állt közel hozzám, de ma megpróbáltam. A feladat a következő volt:
- egy maszkolt fotó - nem volt MScraps-os maszkom, hát csináltam egyet. Kezdetleges, de a célnak megfelel :)
- egy szolíd vagy textúrázott papír. Hát én egy sima fehér hátteret választottam
- 1 overlay vagy ecset. Én az előbbit választottam, egy pecsét formájút, kicsit halványítottan
- 5 kör formájú papír, ami legalább 3 különböző féle
- 5 gomb, ami legalább 3 fajta
- 2 varrás - ezem se volt, de ezt is megoldottam...
- egy cím
A végeredmény pedig ez lett:
Vintage safari by Designs by Helly
Someone like you by Fanette Designs

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hű, nagyon klassz oldal lett! édes a fotó! :-)