2012. november 4., vasárnap

iDSD kihívások az MScrapson

Eddig három kihívásra készítettem oldalt. Van még pár, nem tudom, végig tudom-e csinálni, majd még kiderül. Az oldalaim pedig:

Scraplift-challenge
A szupertehetséges Suzie (mum2gnt) oldalát kellett liftelni, ami eleve nem könnyű feladat. A helyzetet kicsit könnyítette, hogy kaptam egy szuper készletet hozzá. A Wish-listnél felsoroltam, mely készletekre fáj a fogam, és Elisa volt olyan kedves, hogy ideadta nekem ajándékba a készletet. Csak egy kis ecsettel kellett kiegészítenem Joyce-tól.
We'll say goodbye by EH Designs
Fresh Start by Pink Poppy Press

Non-photo-challenge
Sokat keresgéltem, hogy milyen készletet is válasszak a non-photo kihívásra. Ehhez kell valami hangsúlyos elem vagy jó idézet. Én ez előbbire voksoltam most.
I dream of you by Scrapofangel

White space challenge
Azt hiszem, ez az, ami a legtávolabb áll tőlem, ez a legnehezebb számomra. Az oldal 75%-a maradjon üres. Hááát, feladták a leckét :)
Evergreen by Jopke Designs

Nincsenek megjegyzések: