2013. július 17., szerda

Apja és lánya

A cewen ezen a héten az apja-lánya a téma. Naná, hogy készült olyan kép, amit eszementen imádok. Azaz nem is egy, hanem kettő, mert ami ott fent van, az is saját fotó. A Balatont nézi meredten apja és lánya. Ági kérdezte, hogy hogy is készült az oldalam, hát elmesélem.

Nos hát. Először is - Margó hatására - megnyitottam a Picasát, abban a balatoni tájképet. Jól össze-vissza effekteltem, azt sajnos nem mutatja, hogy milyen effekteket tettem rá. A végeredmény egy ici-picit lilás lett. Vettem egy artsy papírt Annától. Raktam rá felülre egy artsy blendz fotómaszkot.  Ebbe két példányban raktam bele a fotót, az alsót normál, a felsőt multiply layer móddal. Mindkét réteg fotó alját egy nagy puha ecsettel és layer maszkkal blendingeltem, hogy ne látszódjon a fotó széle élesen.
Erre került rá a keret, overlay módban, a keret belső szélét szintén elmosva. Jöhetett rá a fotó, amit szintén egy fotómaszkba pakoltam. Aztán raktam transfert a fotó mögé, játszottam pár ecsettel, egy cím (ingyenes letölthető Xtreem Thin Demo betűtípussal), egy WA, egy overlay keret az egész oldalra, csökkentett kitöltés értékkel, hard light módban, és egy ici-pici csillogás Anna WarmGlows termékével.

Az oldalam
ArtPlay Palette Salty Living
AnnaBlendzArtsyNo2
PassportStamps No 1
LoopDaLoop Travel No 1
WarmGlows No 1
12 X 12 Textured Overlays No 1
Layered FotoBlendz No 5

3 megjegyzés:

Minyu írta...

Atyaég, nem csoda, hogy nem tudok ilyen szépséget csinálni...
Annyira jó, hogy ezt a sokat mind leírtad! Csúúúúcs az oldal, úgy, ahogy van!

Margó írta...

Brigi, ahogy leírod, olyan, mintha két pillanat alatt kész lenne az oldal:-) ... és szuperséges olvasni!! Tényleg nagyon jó lenne, ha több tutorialt írnál! Szerintem sokan örülnénk neki!
(Örülök, hogy Te is kipróbáltad a Picasa-t. Sajnos nekem igencsak gátat jelent az angol nyelvtudás hiánya. Így pl. a Postworkshop-nál is... :( Ezért örültem, hogy a Picasa-ban elő- és utókészíthetem, ha úgy gondolom, a fotót vagy az oldalt:-))
Köszönöm, a tutorialt!! <3

Margó írta...

... és a betűtipust is, le is töltöm :-)