2013. december 14., szombat

A képzelet

A képzelet fontosabb, mint a tudás. Ezt ugyan a gyerekek előtt nem merném kijelenteni, amíg nem fejezik be az iskolát, de az tény, hogy számomra nagyon nagyon fontos az, hogy szárnyaljon a képzelet. Most szárnyalt. A háttérbe egy saját fotót használtam, PostWorkShoppal kicsit megdolgozva, aztán bledingelve Rachel Blend me stash packjával. Nem ennek indult, egy fagyos téli oldalt akartam ma készíteni. Aztán ahogy bemásoltam a fotót, véletlenül rossz rétegen álltam, és az került bledingelésre. Aztán annyira megtetszett, hogy változott az irány. Az i-re a pontot a sziluett megtalálása tette fel nekem.
Frosted snowflakes by Captivated Visions
Grab bag Dreamer by Captivated Visions 
You are worth it by Captivated Visions 
Mish Mash Blend me stash 6 by Captivated Visions

Nincsenek megjegyzések: