2010. október 25., hétfő

Couleur au naturel by Le Petit Scrap

Yohann is abban a társaságban van, akiktől elbúcsúztam. Bár a készletei remekek, őt imádom, de valahogy nem érzem a kihívást, amikor elkészül egy oldalam neki. Azonban Yohannt, mint embert nagyon kedvelem. Nagyon nagyon nehéz élete van, senkinek nem kívánom azt, ahogy ő él. Virtuálisan összebarátkoztunk, így aztán amikor elkezdett könyörögni, meggondoltam magam. Abban maradtunk, hogy guestként nála maradok, és a nekem tetsző készletekből alkotok. Vagy ha kevés megfelelő oldala gyűlik össze, akkor pluszba elkészítenek neki egy-egy oldalt. Ez egy önként vállalt készlet volt. És bár a készlet tele van a festészettel kapcsolatos elemekkel, én ebben a borongós őszi időben megpróbáltam egy kis tavaszt varázsolni.
 Megtalálható a Digiscrapbooking kínálatában
Az én oldalam
DST-GSO by Lucienne 82.
WA by Aurélie

Nincsenek megjegyzések: