2011. május 4., szerda

7th Heaven újdonságok - május 4

Élénken él bennem, amikor a DMS felkért pár hónapja a csapatába. És akkor bár én nagyon örültem neki, de azért ott motoszkált bennem, hogy a 7th Heaven-nek jobban örülnék. Aztán nemrégiben (na jó, régebben) volt egy guest call, amire azonnal lecsaptam. Aztán a hirdetésben volt egy jó kis csúszás, már teljesen azt hittem, el is felejtődik. Volt is nagy meglepetés, mikor megláttam a mailt, amiben nem is guest, hanem állandó tagságot ajánlottak fel! Hihetetlenül örülök neki. Az élet is kezd visszatérni a fórumra, rengeteg új tervező van már most is, és jönnek folyamatosan. Szóval tényleg remek kis hely, nagyon jól érzem ott magam! Első CT munkámnak pedig Janka újdonságát választottam. A készlet ugyanolyan kihívás volt, mint amilyenek Didó készletei. Nőies, elegáns, és egyáltalán nem az én stílusomra van kitalálva. De én ebben is megtaláltam azt, amivel a magam stílusára tudom formálni :D

Say hello by Yellow Butterfly
Megtalálható a 7th Heaven kínálatában

Nincsenek megjegyzések: