2011. december 1., csütörtök

Elven Valley, The Magical Journal by Joelle

Na, hát itt a készlet, amit OKC-ra is kiadott Joelle, ami tényleg megint nagyon szuper megint. Láttam, hogy többen is jelentkeztetek, sajnálom, hogy csak egyetlen magyar lány került be, de Anikó, Neked nagyon örülök ;) A készlettel két számomra szokatlan oldalt készítettem. Az első azért szokatlan nekem, mert én még soha de soha nem csináltam oldalt fotó nélkül. Viszont annyira tökéletes figurákat tartalmaz a készlet, hogy kár lett volna elrontanom egy fotóval :) A második oldalamhoz már kezdek hozzászokni, megszeretni ezt a stílust. Ezúttal is köszönöm a sok visszajelzést, hogy azért jó úton indultam el. Szóval ami fura nekem, hogy az egy dolog, hogy bemostam egy papírt a fehér papír alá, de hogy egy fantasy papírt elemként használtam. Ezt sem csináltam még sosem... de valamikor el kell kezdeni, nem? :)
ITT megtalálhatod
Az én oldalaim


Nincsenek megjegyzések: