2012. március 29., csütörtök

SAA heti újdonságok - március 29

Látszik, hogy megint itthon, több időm maradt a scrapre is, a délutáni alvást is fordíthattam erre. Így aztán két készletet is hoztam, mindketten márciusi vendégek a boltban.

Tender spring by Xcenedra
Xcenedra nagyon tehetséges lány. Dolgoztam már neki OKC keretén belül, és bár többször is hívott, sosem mondtam igent neki. Mégis nagyon örültem, hogy ebben a hónapban itt vendégeskedett, nem ez az első készlete, amivel itt dolgoztam, és meg kell, hogy mondjam, rengeteget fejlődött. Fantasztikus, elegáns és inspiráló is egyben a készlete.
ITT megtalálhatod
Az én oldalam

Easter in the kitchen by Marta Designs
Martat még a Shabbytől ismerem, ma már egyikünk sincs ott :) A készlete azonban nagyon magával ragadott ismét. A konyhai vonulat,a  zöldségek, gyümölcsök indították el az oldalamat. És ha már konyha, naná, hogy Minka. Imád segíteni, gyúrni, keverni, tölteni, ízesíteni. És bár jóval lassabb a sütés-főzés folyamata, de nincs annál édesebb, mikor egy ilyen kis pöttöm a szék tetején állva kotyvaszt.
ITT megtalálható
Az én oldalam

Nincsenek megjegyzések: