2012. augusztus 15., szerda

Ray of Sunshine by em-ka Designs

Gyönyörű (és nehéz...) készletet hoztam most, Malgosiától. Csupa-csupa kisvirág, orchideák, rengeteg zöld és szalag. Megdolgoztam a két oldalammal, a végeredménnyel nem vagyok teljesen elégedett, de amilyen napjaim vannak most, még az is egy nagy lépés, hogy egyáltalán kinyitom a Photoshop-ot... Talán ha Henriette nem kér meg, hogy a lánya szülinapi albumába készítsek oldalt, akkor nem is szántam volna rá magam. Tényleg, Te láttad? Gyönyörű gondolat, egy nagy fotókönyv készítése a szülinapi ajándék. A fotókönyv nemzetközileg áll össze. Aki akar, oldalt készíthet, elküldi Henriettének, aki beszerkeszti az oldalt a könyvbe. Ha érdekel, a DST-n megtalálod a részleteket és a fotókat.
Megtalálható az SBG kínálatában
Az én oldalaim
RAK for AngelJet

Nincsenek megjegyzések: