2012. szeptember 7., péntek

Scraplift challenge for Sept

Az Oscar végeztével visszatért minden a régi kerékvágásba az MScrapson. Azonban a sok újonc miatt az ehavi scraplift kihívás témája a logo liftelése, ami Sasha (aza Busy Bee) munkája. Tudtam, hogy ebben a hónapban is akarok majd a kihívásokra oldalt készíteni, de nem gondoltam, hogy ennyire hamar... most egy kis kényszerpihenőn vagyok, lebetegedtem. Legalább 10 nap eltiltás a közösségtől... Mivel a szememmel van a gond, annak kifejezetten örülök, hogy időben mentem el dokihoz, és így a szemgolyóm nem fertőzödött még meg, csak a bőr. És ennek a jó oldala az, hogy legalább a sorozatomat végig tudom nézni (már csak 2 rész, és vége), hogy kedvemre tudok scrappelni. :)
Az oldalam
credit: Autumn morning by Fanette

Nincsenek megjegyzések: