2012. október 27., szombat

...és már megint Lorie...

Ma este végre nem az enyém volt az altatás, így újra scrappelhettem egyet. És naná, hogy Lorie. Még mindig annyi lehetőség maradt a készletben, hogy tuti még mindig elő fogom szedni. Ezúttal Véro egy régebbi oldala ugrott be, szintén Lorie készletével, amikor a lánya egy ablakon keresztül kukucskál be. És ez a készlet szintén lehetőséget ad, hogy hasonló elképzelés mellett induljak el. Virágot keresnem kellett, mert az nem volt a készletben, de szerencsére egy régebbi készletben megtaláltam, amit kerestem. 
És ha már Lorie, hagy dicsekedjek egyet. A blogján bemutatott pár oldalt, amit az ő készletével készítettek. Köztük az enyémet is :) Úgy örültem, mikor rátaláltam! 
Where to now dreamer? by Lorie Davison
Love stories from The Red Flower Shop by Lorie Davison

Nincsenek megjegyzések: