2013. május 3., péntek

Someone beautiful by jopke designs

Gyönyörű csomaggal készült anyák napjára jopke. A legjobb az egészben, hogy nem kell egy teljes készletet megvenni, hanem elég csak a neked tetsző részekre beruházni. Imádom ezt a konstrukciót, ez tényleg szuper, sokat lehet spórolni vele. Anyák napjára sokan a gyerekeikre gondolnak oldalkészítésnél, és tulajdonképpen saját maguknak készítenek egy oldalt. Én azonban anyukámat akartam meglepni vele. Egy kedvenc közös fotómat használtam, amin ugyan egyikünk sem látható igazán, azonban roppant kedves emlék. Az esküvőnk napján készült, és ez az a pillanat, amikor anyukám meglátott teljes díszben.

Mert, Te adtál nekem életet, és ami fontosabb, leckéket arra, hogyan kell élni. Te vagy minden jónak a forrása, amit elértem életem során. David L Weatherford

Az én oldalam
Distressed Edge FotoFrames No 1 by Anna Aspnes
Foto N FrameBlendz No 1 by Anna Aspnes

Nincsenek megjegyzések: