2013. július 24., szerda

A cewe-s lányoknak

Margó nagyon nagyon önzetlen volt, és saját magának egy nagyon kedves csoportképet választott, ami a tavalyi cewe-talin készült. Ígértem, hogy írok pár sort, hogy hogyan is lett ilyen a fotó.

Először is Picasa. Van benne egy ceruzarajz opció. Azzal csináltam egy másolatot. Aztán vettem egy fehér papírt, ráraktam az eredeti fotót. Erre jött a rajzos, linear light módban. Erre kétszer az eredeti, mindettő overlay-re állítva. majd megint a rajzos, ez is overlayként.  
A fotóhoz egy fotómaszkot használtam. Hogy ne legyen senki sem levágva, nagyobb a maszk, mint a fotó. A maszk feketesége ellen a maszk és a fotó közé artsy kardzokat pakolásztam be. Annának van szuper kis vízfesték hatású, pacás maszkja, azt még raktam rá, és abba is került artsy kardz. Raktam rá egy kisvirágot, realisztikus árnyékkal. Egy artsy stroke a kép alá, amit kicsit lemostam egy rétegmaszkkal, hogy Zitát se takarja ki :) A kép aljára egy helyszín és egy dátum, a jobb felső sarokba pedig egy idézet, alatta a szóval, amely mindegyik lányra egytől egyik passzol: MŰVÉSZ.

Az idézet egyébként a következő:
Az isteni szikra mindenkiben megjelenhet, 
ahány ember, annyiféleképpen. 
Emiatt minden ember lehet művész, 
és egyetlen ember sem helyettesíthető másikkal, 
mert mindenki egyedi és megismételhetetlen.

Az eredeti fotó:

Oldalba foglalva pedig:

- 6x6 Artsy Kardz Delightful
- Artsy Kardz Delightful
- ArtPlay Palette Delightful
- WaterColor FotoBlendz No 2
- Layered FotoBlendz No 5

1 megjegyzés:

Margó írta...

Jajj, elszállt a megjegyzésem!! Nagyon köszönöm a tutoriálod!! szeretem olvasni és tanulni belőle!
Örülök, hogy Te is megszeretted a Picasa-t. ... és nagyon köszönöm ezt a szép oldalt is! ♥