2013. október 6., vasárnap

Őszi hangulatban

Én szeretem az őszt. Na nem az esős részét, de amikor a nyár utolsó sugaraiban sütkérezve csodálhatom az aranyló faleveleket, az szerintem gyönyörű. Ezt a hangulatot adja most vissza Anna új készlete. Gondban voltam, mert ehhez a készlethez egy őszi fotó dukál, de abban nem dúskálok. Netest meg nem akartam használni. Milyen furcsa, nem? Régebben sajáttal nem tudtam dolgozni, most meg a netes fotóktól ver ki a víz :) Mindenesetre eszembe jutott egy fotó, amit még Rómában lőttünk, és ami pont tökéletes ehhez a készlethez.
ArtPlay Palette Harvest by Anna Aspnes [ link ]
LeafSprinklez No 1 by Anna Aspnes [ link ]
MultiMedia Pumpkins No 1 by Anna Aspnes [ link ]
Fall WordMix No 1 by Anna Aspnes [ link ]
12 X 12 Textured Overlays No 6 by Anna Aspnes

Nincsenek megjegyzések: