2011. január 18., kedd

I love your smile by Pet-El Design

Elitka egy viszonylag új tervező, és elég nagy gondban volt. Az új készletéhez nem volt elég inspirációs oldala. Azért aztán felkérte pár barátját, hogy ha van egy kis idejük, segítsék őt ki, és készítsenek neki oldalt. A készlet nagyon nagyon rózsaszín, és én nagyon nagyon elrugaszkodtam tőle. Bátor voltam, hiszen Eli tudja, milyen oldalakat készítek, és ennek ellenére megkért. Mázlim volt, mert neki is nagyon tetszett :)
A készlet megtalálható a DDR kínálatában
Az én oldalam
DST-GSO by Lanar07

2 megjegyzés:

Evus írta...

Gyönyörű oldal lett!!!!

szrjudit írta...

Különleges, érdekes, szeretem az ilyen elvont oldalaidat, de olyan jó lenne, ha kicsit személyesebbé tennéd, tudod, ez a mániám, nem feltétlenül saját fotóra gondolok, na ilyet nehéz lenne :D :D :D, hanem egy sor, egy felirat, vagy itt a bejegyzésben akár egy zene, egy idézet, egy szó, ami utal arra, hogy miért született meg ez az oldal benned, mindig marad bennem kérdőjel, ahogy nézegetem a képeidet, szeretném a súlyukat jobban érezni, azon túl, hogy szépek. Nem tudom érted- e mit akarok mondani, és ne haragudj, hogy belebeszélek, csak elmélkedek, sokszor próbáltam már megfogalmazni, de nehogy megbántsalak. Klasszis oldalakat alkotsz. És persze tudom, nem mindenki olyan énközpontú, mint én :D :D :D Ez csak egy gondolat volt.