2011. január 12., szerda

Kép egymásnak

Emlékeztek még a Kép egymásnak játékra? Didó újra életre keltette, és én ennek nagyon örültem. Imádom ezt a játékot. Ágiczának kellett oldalt készítenem, méghozzá nézzétek, milyen tündéri fotót kaptam. Elő is vettem az egyik kedvenc téli készletemet hozzá (NLDesign - Winter is coming), és a most megjelent NHDesignz - Delight your memories 'Cookie wave' template csomagját is felhasználtam. Nekem tetszik a végeredmény, remélem neki is :)

DST-GSO by Kathitownz
Én Orsitól (Dor) kaptam egy csodálatos oldalt, csak még nem tudtam lementeni. Ha sikerül, akkor a RAK blogomban azonnal publikálom, mert imádom!!! Addig is kukk be Didóhoz, ott meg tudjátok lesni :)

1 megjegyzés:

made by darinka írta...

Betti, most jutottam el ide a blogodra. NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM AZ OLDALT, CSODÁLATOS LETT!!!!! Gratulálok a GSO-hoz is, méltán megérdemli oldalad :)) Köszönöm még egyszer igazi remekművet kaptam ajándékba:))))) Köszönöööööööm:))))