2011. március 7., hétfő

First spring breeze by StarLight Designs

Én valahogy úgy vagyok vele, hogy ha van egy álom tervezőnek callja, akkor ha nem felejtem el, megpróbálom. Aztán vagy sikerül, vagy nem. Ha az előbbi, akkor még mindig ott tudok hagyni valakit, akinek a készleteivel már csak szenvedek. A StarLight Designs pedig ilyen álom team. És magam sem hittem, hogy valóra válhat az álmom, ezért lepődtem meg annyira, amikor pár napja megjött a mail, hogy bekerültem :) Tudom, hogy nem teljesen korrekt a csapatfrissítési módszere, de akkor is muszáj volt. Imádom a készleteit, mint az álom, olyanok. És ha már kihagyhatatlan volt a callja, akkor az is igaz, hogy ez a készlete is kihagyhatatlan. Nemrég került a boltokba, és csak tátottam a számat, olyan gyönyörűségeseket alkottak a csapattársaim. Miután elkészültem a következő készlettel, természetes volt, hogy sort kerítek erre is. Ha már az ablakon kinézve nem látok tavaszt, legalább is varázsoljak egy kicsit.
Megtalálható a Shabby Pickle kínálatában

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratulálok,hogy sikerült egy álmod.Csak így tovább!!!!