2011. március 21., hétfő

Sakura's dream charity collab

Történt egy olyan dolog a világban, ami mellett nem lehet csak úgy elmenni. Engem megérintett, hiszen nagyon vonzódom a keleti kultúrához, és főleg Japánhoz. Sok-sok könyvet elolvastam, ami erről szól. És hát jópár ismerősöm is él azon a környéken. Ahogy engem megérintett, a designereket is cselekvésre késztette a Japánt ért tragédia. A Digital Crea tervezői összefogtak, és közösen készítettek egy jótékonysági készletet, melynek a teljes bevétele a Japán Vöröskeresztnek kerül átutalásra. Megérdelmik a tervezők, hogy név szerint is megemlítsem őket: manuedesigns, fanette, Bellisae, angel, paprika, Thaliris, dydyge,
laurencedesigns, meldesigns, chouk777, albina, celinedesigns fogtak össze a nemes cél érdekében. És hogy minél kevesebb ingyen készlet kerüljön kiadásra, nem is kapta meg minden tervező minden CT tagja, csak pár inspirációs oldal készült összesen. Én olyan szerencsés voltam, hogy felkértek, hogy ha van időm, akkor készítsek egy oldalt a készletből. Én pedig nem mondhattam nemet...
Megtalálható a Digital Crea kínálatában
Az én oldalam
DST-GSO by AvitalScrap

Nincsenek megjegyzések: