2011. december 16., péntek

Shabby Pickle újdonságok - december 16

Ezen a héten két újdonságot is hoztam, azaz pontosabbat négyet. Két készletet és két template packot.

Winter steps 1 by Tinci Designs
Azt hiszem, nem árulok el titkot, ha elmondom, hogy imádom Tinci packjait, ez is telitalálat. Mindig fél tőle, hogy nem fogom szeretni, hiszen mostanában kevesebbet pakolok az oldalaimra, de alaptalan a félelme. Magamtól ennyi mindent tuti nem raknék rá, de úgy, hogy ő vezeti a kezemet, sok papírral és sok elemmel is tudok nekem tetsző oldalt készíteni. Ezúttal Brydka szerdán megjelent Passion készletét használtam hozzá.
ITT megtalálható
Az én oldalam
Passion by Mystique Designs

Cosy Christmas by Eledhwen
Winter holiday part 3 by Eudora Designs
Na ilyet sem sűrűn csinálok. Hangsúlyos háttérrel nagyon régen dolgoztam. Kockással meg talán még soha. De most pont ez kellett nekem a karácsonyi hangulathoz. Ha már ilyen tradicionális a készlet színvilága... Ráadásul a készlethez most tartozik egy mini freebie is, amit a boltban megtaláltok.
ITT megtalálható
ITT megtalálható
Az én oldalam

1 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Gyönyörűek a templétes/hangsúlyos hátteres oldalaid is! Csúcs a karácsonyi! :)