2011. december 12., hétfő

So this is Christmas collab

Azt hiszem, aki fantasyban kicsit is jártas, MissBehaving neve mond neki valamit. Nekem ő a csúcs, fantasztikusan ügyes a csaj. Nagyon sokszor kommentelt már, mindig olyan szívhez szólóan írt. Aztán a hétvégén kaptam egy üzenetet tőle, hogy Heatherrel karöltve egy collabot hoztak össze, amihez a fantasy papírokat Melissa, a többi papírt és elemet pedig Heather készítette. És hogy mivel az egyik kedvence vagyok, lenne-e kedvem segíteni neki és készíteni egy oldalt a collabbal. Azonnal igent mondtam, valóban csúcs, amit alkottak a csajok. Azonnal eszembe jutott Minka őszi sorozata, imádom ebben a szerkóban. a farmert sajnos már kinőtte, de ezt a zöld pulcsit még csak most kapta. A sapka a készlet része, ám a vicces, hogy pont most hétvégén készített a mama neki egy szinte ugyanilyen sapit, csak épp rózsaszín-fehér-lila csíkos és egy giga bojt van a végén. :)
Megtalálható a DS kínálatában
Az én oldalam

Nincsenek megjegyzések: