2012. április 14., szombat

Baby bee garden by Lorie Davison

Hát elég hosszú történet, hogy hogyan jutottam ehhez a készlethez... De egyáltalán nem bánom, hogy ez került a kosaramba, sőt! Abszolút tündéri készlet, a csigákkal meg a méhecskékkel. Ebben a vacak időben jó egy kicsit scrappelni, amíg a gyerkőcök alszanak. Hétköznap már alig van időm oldalt csinálni. Mire a gép elé kerülök, már hulla fáradt vagyok, ihlet nélkül. Hétvégéken kicsit jobb a helyzet, ha nem alszom, akkor van egy kis időm. Ma saját fotós oldalakhoz volt kedvem. Milyen fura, nemrégiben még képtelen voltam oldalt készíteni velük, ma meg az az első, hogy saját fotók között keresek, ha olyan a készlet hangulata. Ma készítettem Marciról is egyet, de azt majd csak hétfőn mutatom meg, addig türelem :P
Megtalálható az SBG kínálatában
Az én oldalam

Nincsenek megjegyzések: