2012. augusztus 5., vasárnap

MScraps Oscars - Mulitphoto

Ez igazi kihívás volt a javából. Én maximum két képet szoktam használni, itt pedig legalább négyet kellett. Amikor a kategóriákat megláttam, azt gondoltam, hogy ezt tuti ki fogom hagyni, de aztán csak teljesítettem. A héten Keszthelyen voltunk hajókázni, és utána a kikötőben beültünk egy gyrosra. És amíg vártunk az ebédre, fotózgattam. Egy szuper kis grimasz-sorozatot sikerült lőnöm, így a fotók készen álltak. Aztán eszembe jutott a cewe múltkori videó-scrapje (jaj de kár, hogy olyan későn van, én olyankor már képtelen vagyok ébren lenni), és megvolt az elrendezés is már. A bagoly már csak ráadás, hiszen nagy Bogyó és Babóca lázban égünk. Minka kedvence Bagoly doktor benne, még ha játszik, és telefonál közben, akkor is őt szokta felhívni. És orvososdit is vele játszik, ő szokott neki telefonos konzultáción besegíteni :)
Family get together store collab
Autumn potpourri blogtrain

1 megjegyzés:

kreatívhit írta...

De jó ez a fotósorozat.