2012. október 24., szerda

Emlékszem, mikor először hallottam arról, hogy cewe fotókönyv. Még azt sem tudtam, hogy mi az a scrapbook. Marci első félévéről pakolgattunk fotókat a könyvbe, ami persze minden nagyinak irtóra tetszett. Jött is a nagy elhatározás, hogy ezentúl minden évben készül egy ilyen karácsonykor, az elmúlt év fotóiból. Mondanom sem kell, hogy Marci már lassan 4.5 éves, és az az egyetlen fotókönyv, több nem készült.

A következő emlékem, amikor megtudtam, hogy mi az a scrapbook. Egy ismerősöm mutatott egy általa megszerkesztett fotót. Én csak néztem rá, hogy úristen, normális? Minek egy fotót piszkálgatni, órákat tölteni azzal, hogy valami más legyen belőle, mint aminek eredetileg készült. De ő addig nyaggatott, hogy elkezdtem a neten keresgetni, és megcsináltam életem első oldalát. Három hét múlva már CT tag voltam. És elkezdődött. Mutassak első oldalt? :) A legelső nincs meg ezen a gépen, de mutatok egyet még a CT korszak előttről. Ez volt a harmadik oldalam. Valamilyen freebie készlet volt, sajnos már nincs meg, hogy kinek a készlete, pedig érdekes lehetne.

Aztán készült egy mini fotókönyv a gyerkőcökről készült oldalakból. Időnként jön a fellángolás a mai napig, hogy megint van jópár oldal, aminek az alanya Marci vagy Minka volt, de a könyv szerkesztéséig nem jutok el. Most új elképzelésem van. Nemrégiben keresgettem, hogy hol is nyomtattassam ki a naptáramat (bizony, már digitális formában kész a jövő évi naptáram is!), amikor is megint rákattantam a fotókönyvre. Eszembe jutott, hogy a múltkori cewe-s bulin milyen álomszép könyveket hoztak a lányok. És hogy olyat én is szeretnék. Most belevágtam egy nagy fotókönyv projektbe, de erről részleteket nem árulhatok még el. Remélem sikerül olyat készíteni, ami a fejemben már összeállt. Addig is egy hagyományos értelemben vett fotókönyvön dolgozom éppen. Merthogy annyi gyönyörű fotó készült az esküvőnkön, de papír alapon nincs egy darab sem. Nem hagyományos fotóalbumot csinálunk, hanem egy nagy méretű fotókönyvet tuszkolok tele szebbnél szebb emlékkel. Lesz benne fotó is, és jópár nagyon tehetséges barátom még meg is lepett néhány álomszép scrap oldallal. Azoknak is szorítok benne helyet. Jaj de várom már, hogy kézbe vehessem!

Nincsenek megjegyzések: