2012. október 12., péntek

Painted butterflies 1 by Pink Poppy Press

Örömscrap. A javából. Eleve felszabadultabb, boldogabb vagyok mostanában, de most igazán örülök. Nem gondoltam volna, hogy sikerül helyrepakolni a gépet. Nagyon el voltam keseredve miatta, csak csökkentett módban indult el, úgy meg hang sincs rajta és hát a Photoshop sem fut. Addig bújtuk a netet, míg végül csak meglett az eredmény. Bár kikapcsolni nem mertem este, hogy reggel gyorsan fel tudjam dobni az oldalaimat, de délután már bátor volt, és simán elindul. Hát gyorsan letöltöttem Joyce új pillangóit, előkaptam egy római képet (na jó, ez már a sok effekttől nem is felismerhető...), és alkottam. Jó ez a felszabadultság-érzés. Még akkor is, ha ennek megint az az egyik oka, hogy jópár CT-t otthagytam. Imádtam a CT-imet, úgy érzem, sikerült az általam elérhető legjobbakhoz bekerülni, de éreztem magamon, hogy nem megy az alkotás. Az oldalaim görcsösek, látszik, hogy megkínlódok azért, hogy oldal legyen belőle. A szívem szakad meg, mert imádtam azokat is, akiket elhagytam most. De most jó. Nagyon.
Megtalálható az MScraps kínálatában
Az én oldalam
Felhasználtam még: Hello by Joyce Paul Designs

Nincsenek megjegyzések: