2013. május 1., szerda

Egy kis Anna - tutoriallal

Ezúttal Anna akciós cuccait használva készítettem az oldalamat. Ezzel a készlettel már régóta szemeztem, most végre lecsaptam rá. Arra gondoltam, hogy mivel Annánál úgyis úgy kell feltölteni a galériába az oldalt, hogy egy rövid tutorialt írunk hozzá, ha van kedvetek, magyarul is leírom. Ha akarod, hogy legközelebb is leírjam magyarul az oldalkészítés menetét, vagy valami nem érthető belőle, csak jelezd felém valamilyen formában.

Az oldalam így készült:
1. Egy artsy papírt használtam, amire rátettem egy szolíd, texturált papír, aminek a rétegstílusát hard light-ra állítottam.
2. Rakd fel a fotót a papírra, használj rajta olajfestmény effektet (oil paint effect), és duplikáld a réteget.
3. Használd a glowing edges filter a felső rétegen, változtasd meg a rétegstílust luminosity-ra, és használj invert layert rajta. Végül használj gradiant map filtert, a kedvenc színbeállításaiddal.
4. Tegyél egy keretet a fotó közepére, és egy rétegmaszk és lágy ecset segítségével mosd le a keretből kilógó részeket.
5. Keretezd be a hátsó fotót, tegyél egy invert maszkot a keretre, és rétegmaszkkal távolítsd el egy-két helyen az invert maszkot. Aztán bledingeld a fotót pár nagyszerű ecset segítségével.
6. tegyél már elemet (wordart, ecsetek, csipkék) a hátsó fotóra.
7. tegyél egy nagy óramutatót az oldaladra, és csinálj neki 3D árnyékot. végül tegyél pár számos gombot rá.
8. Használj a fotókon pár textúrát
9. Pár overlay segítségével 'keretezd' be az oldaladat.

Az én oldalam végül ilyen lett
APP Special One by Anna Aspnes
Happiness WordTransfers No 1 by Anna Aspnes
Tissue Textures No 1 by Anna Aspnes
Distressed Edge FotoFrames No 1 by Anna Aspnes

Nincsenek megjegyzések: