2010. december 18., szombat

Karácsonyi ajándék

Nem is tudom, hol kezdjem. Karácsony környékén nagyon ajándékozós kedvében van minden designer, és halomszám osztogatja mindenki a CT tagok között a készleteket, kuponokat. A szerencsésebbek olyan készletet kapnak, ahol nem tagok, mint pl. én. Anikó nem volt ilyen szerencsés, ő rengeteg mindent kapott, amihez tagként már korábban hozzájutott. És hát ezek nálam landoltak, nem is tudom, hogy háláljam meg, de komolyan. TESSÉK GONDOLKOZNI RAJTA!!! Elsőként Marta van Eck Master of Puppets készletét vettem elő. Teljesen bezsongtam tőle, már a PV láttán is. Nem is csalódtam benne, egyszerűen fantasztikus. Teljesen az én világom, imádom. Örök hálám érte! Nézzétek, ez az előnézetije:


És én ezt csináltam belőle:

1 megjegyzés:

eagleszem írta...

Örülök, hogy örömet okozhattam! :) Használd egészséggel! Az oldal pedig csúcs!