2010. december 24., péntek

P.S. fall in love by Komarik Design

Elena karácsonyi meglepetése egy olyan készlet, amit kicsit félve adott ide, merthogy nem az ő stílusa teljesen, azonban szeretett volna újítani. Ami tökéletesen sikerült, mert a készlet maga a csoda. Mint ahogy az is, hogy elkészültem az oldalammal :) Tegnap este 10 óra után mentem fát díszíteni, akkor még szó sem volt a készletről. A fa díszítés után, éjfél tájban rákukkantottam a mailemre, és akkor láttam, hogy ma kerül is a boltba... Azonban korán felébredtem, így meg is csináltam. Kicsit izgatott vagyok, hiszen ez Minka első igazi karácsonya. Pont egy éve jöttünk haza a kórházból, kora délután. De hát akkor még nem fogta fel, mi az a karácsony :)
Megtalálható a Matrioshki kínálatában
Az én oldalam

1 megjegyzés:

Evus írta...

Boldog karácsonyt Nektek, Brigi!
Minka odalesz a csili-vili fáért és a sok csomagolópapírért :)!