2011. március 31., csütörtök

Fresh & sunny by Didó Designs

Didó újabb OKC-t hirdetett, amire jelentkeztem, sőt, sikerült is, és megkaptam a készletet. El is küldtem az oldalamat, amire a legnagyobb meglepetésemre megkérdezte Dia, hogy van-e kedvem csatlakozni hozzá. Elég sokat töprengtem rajta, hiszen bár mindkét OKC-t rettentően élveztem, azért merőben más stílus, mint amilyenhez én hozzászoktam. Végülis azt kértem, hogy próbáljuk meg azt, hogy csak guest vagyok, aztán ha kiderül, hogy összepasszolunk, akkor dolgozhatunk tovább hosszabban is. Szerencsére belement, úgyhogy már várom a következő készletet :D El is készítettem gyorsan még egy oldalt, immár a saját stílusomban. És milyen jól tettem! Merthogy az A5D oldalán is megkaptam a GSO-t rá. Azt már említettem, hogy a shop fórumokon kapott GSO-kat többre tartom a DST-s GSO-nál, de talán eddig ennek örülök a legjobban :D
Megtalálható az A5D kínálatában
Az én oldalam
RAK for eagleszem

Nincsenek megjegyzések: