2011. március 3., csütörtök

Souffle printanier by Manue Designs

Manue tényleg mindent megtesz, hogy tavasz legyen végre, és jókedvre derítsen minket. Engem sikerült, és remélem, hogy ez sikerül továbbadnom. Főleg Pancsikára gondoltam, akinek ezt a fotóját a Facebookon láttam meg, és azonnal szerelmes lettem bele. Annyira meghitt, annyira gyönyörű. Tudtam, hogy fel fogom használni. És mivel most főleg jókedvet szeretnék neki átadni, ez a készlet tökéletesnek bizonyult. Pancsika, fogadd szeretettel, remélem tetszik Neked! Gyönyörűek vagytok!
Megtalálható a Digital Crea kínálatában
Az én oldalam
RAK for Pancsika
DST-GSO by Dida1357
Tempa Chromatica part 2 template pack by WendyP Designs

1 megjegyzés:

Pancsika20 írta...

Brigi! Istenem! Nagyon szépen köszönjük!
Meseszép! Csodás!
Nagyon tetszik!
Te egy angyal vagy!
A mai nap fénypontja! :)
Sok sok puszi neked!