2011. augusztus 24., szerda

7th Heaven újdonságok - augusztus 24

Ezúttal két készletet hoztam a 7th Heaven újdonságai közül, mindkettő nagy kedvenc

Fanny autumn hedgehogs by KandI Designs
Nem is tudom, van-e olyan ember, aki nem kedveli Kate munkáját. Hihetetlen igényes, egyedi készletek, amik éppúgy gyönyörűen mutatnak fantasy oldalon, mint amilyen jó lehet pakolni is. Ezúttal csak egy oldalig jutottam el, de fejben már összeállt a következő is. Már csak ihlet kell hozzá :)
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by Jaqueline

Thé Champetre by MDesigns
Ahogy megláttam Mimi készletét, már tudtam, hogy milyen fotóhoz szeretném felhasználni. A fotósunkra várni kellett, én meg csak ültem a készlet felett és várjam, hogy jöjjön végre a CD-vel. Megérte várni, mert fantasztikus képeket készített, el sem hiszem, hogy egy olyan kép is lehet jó, amin én vagyok. Végülis a fotókönyvünk egyik oldalát készítettem el vele.
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by Lisadee
Cluster magic 4 by Tinci Designs

2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Én is kiszúrtam ezt a készletet, micsoda színorgia és cukiság! Csodás lett az oldalad! Az esküvős meg, wow, várom a fotókönyvet! :)

szrjudit írta...

Az esküvős gyönyörű, de az őszitől is elájultam, csodás lett!!!