2011. augusztus 19., péntek

Shabby Pickle újdonságok - augusztus 19

Ezen a héten végülus két készletre esett a választásom. Túl nagy kínálat most nem volt, egyedül Wendy készleteit hagytam ki, de azokkal meg már korábban csináltam oldalt...

My favourite Delicacy by Lau Designs
RD templates vol2 by Rakusia
Elsőként Lau rózsaszín készletét választottam, ami kibontva sokkal jobb, mint amit az előkéje sejtet. Ezúttal Rakusia új template packjával párosítottam, és csináltam Wendynek egy oldalt.
ITT megtalálatod
Megtalálható a 7th Heaven kínálatában
Az én oldalam

The End.... by Marta Designs
Második oldalam Marta készletével készült, ami már nagyon őszi hangulatú. És szerintem elég mini. És nagyon szuper, minisége ellenére. Érdekes, hogy egyre jobban kezdem megszeretni a miniket. Régebben kerültem, ha lehetett, de ma már kifejezetten élvezem. Igazi kihívás :)
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by Dukuu
SPD-GSO by Designerjo

Nincsenek megjegyzések: