2012. november 24., szombat

Újabb kihívások

És még mindig az O-n. Sokáig halogattam a photo-challenget, de aztán rászántam magam. A téma a kommunikáció volt. Nekem nem igazán volt olyan fotóm, ami passzolt volna a témához, hát kerestem a neten. Igazság szerint egy jó régi telefont akartam oldalba foglalni, de ahogy ezt a fotót megláttam, változott a terv. Így egy picit viccesre fogtam. És hogy ezt kicsit ki is hangsúlyozzam, a piros telefonfülkéhez rózsaszín körítést raktam. Meglepő, de nekem nem üti a két szín egymást.
Art Play Palette Socialized by Anna Aspnes 

A másik kihívás az Anna-lift. Ahogy megláttam a kiválasztott oldalt, egyből tudtam, hogy Tinci új maszkjait választom hozzá. Ugye láttad, milyen csodálatos maszkokat készített??? Meg nem lehet mondani róla, hogy első próbálkozás, abszolút tökéletesek! (és a Black Friday miatt most 40% kedvezménnyel juthatsz hozzá) Szóval én rögtön kettőt is használtam a maszkokból. Egyet a háttérhez, egy fehér papírral raktam a maszkot hátteret. A másikat pedig a fotó köré. Imádom ezt a fotót Marciról. 2009-ben készült. December 24-én délben engedtek minket haza a kórházból. Én rögtön nekiálltam fát díszíteni, és neki annyi volt az újdonság. Hirtelen lett egy huga, és az első olyan karácsony, amikor már fel is fogja, hogy mi is az. Emlékezetes volt :)
Art Play Palette Shabby Christmas by Anna Aspnes
Winter beauty 1 photo mask by Tinci Designs

Nincsenek megjegyzések: