2012. november 21., szerda

Újdonságok a CreateWings-től

A Scraporcahrdon nagy kiárusítás van, rengeteg készletet 1 dollárért meg lehet kapni. Dawn is beállt a sorba, 10 készletét lehet potom pénzért beszerezni. Én most hármat választottam az oldalamhoz. Kicsit nehezebben állt össze, mint gondoltam. Minka nagyon beteg, már harmadik éjszakát virrasztottuk át. Azonban kihasználtam a délutáni alvásánál, hogy képes volt 20 percnél hosszabban aludni, fájdalom nélkül. És ha már beteg, és betegség, azt hiszem, a választott idézetem pont passzol hozzánk. Megpróbálok egy kis zene-terápiát ébredés után, hátha a tánc eltereli a figyelmét a fájdalomról, és egy kicsit sikerül észrevétlenül átmozgatni a fájó izmokat.
Érdemes átböngészni Dawn polcát, én most csak egyetlen újdonságot mutatok itt.
Megtalálható az SO kínálatában
Az én oldalam

Nincsenek megjegyzések: