2012. december 15., szombat

Anna és megint Anna

Mostanában, ha kikapcsolódásra vágyom, Annát veszem elő. Sosem csalódom a készleteiben, és tényleg kreatívkodhat az ember a sok-sok ecsettel. Először egy nyári fotót vettem elő, amit már oly sokszor feldolgoztam, de számomra megunhatatlan. Imádom a majdnem hátulról elkapott fotókat, és ez különösen kedves számomra. Annyira nagylány, ahogy zsebre vágott kézzel, elmerengve nézi a Balatont...
ArtPlay Palette Storm by Anna Aspnes
ArtPlay Palette Christmas Tree by Anna Aspnes

A másik oldalam az eheti Anna-challenge-re készült, ahol Anna egyik karácsonyi oldalát kellett liftelni. Nekem a liftelés alapvetően az elrendezést jelenti, én valahogy egy hangulat liftelésére képtelen vagyok. Keresgéltem a karácsonyi fotókat, de sajnos tavaly csak videók sikerültek, a mostani fényképezőgépet karácsony után vettük, mikor láttuk, hogy az előzővel egyetlen kép sem sikerült. Úgyhogy egy (akarom mondani két) 2011-es fotót dolgoztam fel. Amikor reggel, ébredéskor megjött a Jézuska, hogy még elutazás előtt tudjanak játszani az ajándékokkal.
ArtPlay Palette Shabby Christmas by Anna Aspnes
ArtPlay Palette Christmas Tree by Anna Aspnes
ArtPlay Palette Wander by Anna Aspnes

Nincsenek megjegyzések: