2012. december 15., szombat

Testvéri szeretet

Az egyik kihívás tulajdonképpen egy template challenge az O-n. Nem könnyű template. Elkezdtem az oldalamat, aztán abbahagytam. Merthogy ráraktam ezt a fotót fekete-fehérben, és olyan gyászos volt, nem volt gyerek-hangulata. Aztán levettem róla az effektet, és megtetszett. Journalban nem vagyok jó, nekem nem megy az, hogy elkezdjek írogatni, hogy mit jelent nekem a fotó, mikor készült, stb. Ehelyett inkább egy gyönyörű Charlotte Bronte idézetet választottam.

Ebben a pillanatban villant belém, mit érezhetnek a testvérek egymás iránt. Életüktől elválaszthatatlan ez az érzés, semmilyen érzelmi megrázkódtatás nem tudja gyökerestül kiszaggatni, a civakodások megtaposhatják egy pillanatra, hogy utána annál elevenebb legyen. Ezt az érzést semmiféle szenvedély nem sem fojthatja el véglegesen, még az erős, igaz szerelem is legfeljebb csak versenyre kelhet vele.
ArtPlay Palette Encapsulate by Didó Designs, Anna Aspnes

Nincsenek megjegyzések: