2013. január 30., szerda

MScraps szülinap

Magam sem értem miért, mindenesetre az MScraps szülinapi partyjára elkészítettem az oldalaimat. Szerintem csak figyelem-elterelés volt a célja. Amíg erre figyelek, nem gondolok másra. És ez most kell nekem. Nagyon. Nem terápiás oldal. Nagyon nem. Hogy őszinte legyek, nem is tetszenek. De most ennyi telik tőlem, talán hamarosan túl leszek rajta és megkönnyebbülök. És még csak a nyeremények sem vonzanak. Az első díj egy guest CT spot. Ha nyerném, sem fogadnám el, felajánlanám másnak. Egy 33 dolcsis kupon. Ez mondjuk jöhet, de hogy mikor csinálnék oldalt a nyereményemmel, nem tudom. 3 bolti collab. Ugyanarra a sorsra jutna szerintem, mint a kuponból veendő készletek. Szóval tényleg nem tudom miért. Csak úgy. És az oldalaim.

A szülinapi kártya kihívásra

A versrészlet kihívásra

A hármas bűvkörében kihívásra, ami azért nehéz volt, mert bármit lehetett használni, de mindenből pontosan három darab lehet rajta

Nincsenek megjegyzések: