2013. január 26., szombat

New stuffs by Pink Poppy Press

Ma megint nehéz döntést hoztam, a legtöbb CT-met elhagytam. Alig maradt pár, azok is csak nagyon ritkán jelentetnek meg újat. Belefáradtam. Régóta érzem ezt már, de vártam, hogy csak visszajön az ihlet. Nem jött. Ha kicsit több időm van a gépnél, akkor is előbb nézek meg egy filmet, minthogy kinyissan a PS-t. Jobb egy kicsit pihenni. Hálistennek visszavárnak, így ha úgy döntök, hogy visszatérek aktívan a scrap-világába, nem kell keseregnem, hogy hova menjek. De most kicsit elegem van. A kihívásokra, játékokra szentelem a figyelmemet. És ennyi elég.
Joyce is azok között van, akiket elhagytam. Jópár kis csomagot készített, és csak most láttam, hogy elfelejtettem postolni az oldalamat. Pedig ezt szeretem.
Az én oldalam

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ismerős érzés...majd túllendülsz rajta, a lényeg, hogy élvezd a scrap-et, csak úgy lehet ezt csinálni :)