2010. május 20., csütörtök

Nosztalgia kihívás - Challenge Nostalgie

Chris' Scrap indított egy kihívást, aminek a nosztalgia a lényege. Nézd vissza a képeidet, és a 6. legrégebben publikált képedet mutatsd meg ismét a nagyvilágnak. Aztán válassz ki még 5 scrappert, és kérd meg őket is, hogy tegyenek ugyanígy.

Engem Doudou kért meg. A kérést teljesítve megmutatom a 6. publikált képemet.

Then here is a small challenge thrown by Chris' Scrap of the gallery of MDS who consists in reposter our 6th page today posted on our blog (or gallery MDS for those who have no blog) and then select 5 other scrappeuses that must make it so much! I was challenged by Doudou and I am honored with it! Thank you very much!  Then here is my page posted in 6th position on this blog


És hogy én kiket kérek meg, hogy nosztalgiázzanak velem egy kicsit?

3 megjegyzés:

eralilla írta...

Köszi a felkérést!
Este megkeresem, s nosztalgiázom én is. S még nem voltam követőd? Hogy lehet ez? Most már vagyok.

Sziszi írta...

Szia! Annyira szépek az oldalaid és ez a blogod is! Köszi a felkérést Én is! Na most már Én is jövök rendszeresen, nekem ez a blogod nem volt meg ( a linkje) de most már mentettem. :))
Szép napot, üdv: Sziszi

do írta...

Köszi a játékot! Nagyon penge a Te 6.oldalad!