2010. december 31., péntek

My car by KandI Design

A nagy karácsonyi ajándékozásokban jutottam hozzá KandI Design My car készletéhez. Nem is volt kérdés, hogy előveszem, és készítek egy oldalt belőle. Amolyan figyelem-elterelésnek szántam. Most, hogy Minka meggyógyult, Marci lett beteg. Nála ráadásul befulladásos kruppos köhögés is előjött, ráadásul két este is, amitől nagyon megijedtem. Ez volt az első roham-mentes éjszaka, de nem sokat aludtam. Folyton őt lestem... Most alszik mindkettő, úgy döntöttem, nekem is jár egy kis kikapcsolódás :)

Megtalálható a Matrioshki kínálatában
Az én oldalam

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jól tetted, hogy ezzel a készlettel kapcsolódtál ki!!!
Az oldalad is olyan lett, mint maga a készlet, elképesztően fantasztikus!

Evus írta...

Boldog és egészségben teli új évet kívánok!
Borzasztó ez a köhögés....jobbulást!