2011. július 31., vasárnap

Ladies of the Castle és Perennial Virtues wordart by Rucola Designs

Gondoltam a délutáni kényszer-szieszta előtt mutatok egy szuper készletet és egy WA packot, mindkettő Ildi keze munkáját dicséri. Muszáj aludnom még, nem sokat aludtam. Kidőltem, de pár óra alvás után felébredtem és órákon keresztül csak forgolódtam. A lábam zsibbadt az egész napi magas sarkúzástól, és a tegnapi nap egyes pillanatait pörgette az agyam egyhuzamban. Én meg nem tudtam kikapcsolni... Jó volt újra és újra átélni mindent. Az idő is kegyes volt hozzánk és minden nagyon nagyon szuper volt. Pont, ahogy azt elképzeltem. A tökéletes nap :)

Megtalálható mindkét cucc az SBE kínálatában

Az én oldalam
DST-GSO by Nath59

4 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Óriási gratula neked a tökéletes naphoz és minden tökéletes alkotásodhoz! :)

Evus írta...

Örülök, hogy jól sikerült a Te nagy napod! Nagyon sok boldogságot kívánok Nektek!

Margó írta...

Veled örülök, hogy minden az elképzeléseid szerint alakult. Gratulálok és sok-sok boldogságot kívánok!
Csodás, nagyon tetszik, amiket Kovaxka készleteivel alkotsz (is)!

eralilla írta...

A Cewén olvastam véletlenül, hogy mire is készülsz, s még nem volt időm reagálni.
Nagyon-nagyon sok boldogságot kívánok Nektek!!!!
Örülök, hogy valóban nagy nap lett a Te nagy NAPOD. Kívánok Neked hasonlóakat a mindennapok sorába is sokat, sokat!!!