2011. július 27., szerda

7th Heaven újdonságok - július 27

Ezen a héten már nem igazán akartam sok időt tölteni a galériákban, de a kényszer nagy úr. Egyszerűen muszáj volt ennyi készletet letölteni, jobbnál jobbak, imádom őket.

Strawberry dream freebie by JR Studio 13
Justyna freebieje amilyen pici, annál szuperebb. Telis-tele eperrel. Ez az oldalam Marci nagy kedvence, jön, hogy mutassam meg neki, aztán először megmutatja a katicabogarat, utána egyesével végigmutogatja az epreket :) Azon még vitatkozunk, hogy Minka van-e az oldalamon, mert ő folyton azt mondja, nem... Be kell vallanom, nekem is az egyik favoritom...
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by Malatova


Watermelons Party by JR Studio 13
Orange dream 2 by WendyP Designs
Milyen véletlen, hogy ezen a héten két készletet is hozott Justyna, és én mindkettőt választottam. Annyira friss, üde, jókedvet sugárzó a készlet, hogy ez is a kihagyhatatlan kategóriába került. És mellé Wendy új packja tökéletes. És ha már két Justyna cuccot is mutattam, nem bírom ki, hogy ne hívjam fel a figyelmet rá, hogy épp fut a callja is, vasárnapig még jelentkezhetsz hozzá!
Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357
DST-GSO by Runtosky
 

Doux moment by MDesigns
Ez a készlet megmozgatta a fantáziámat. Mimi készletei hol nagyon az én világom, hol teljesen messze áll tőle. Ezt kihívásnak találtam, régen dolgoztam már az ő kitjével. És bár a készlet nekem őszies hangulatot áraszt, az ablakon kinézve talán azt is mondhatom, hogy aktuális...
Az én oldalam

Summer party by Valentina's Creations
Na ez a tipikus ráadás. Amikor már elkönyveltem magamban, hogy kész, több készlettel nem foglalkozom, megjelent Val, hogy itt az újdonsága. Ami a tündérekkel annyira de annyira édes. Pedig én a tündéreket nem is szeretem annyira. Nem úgy, mint Marci, él-hal a tündéres mesékért. Azért került fel ő a tündérek közé.
Az én oldalam

2 megjegyzés:

Tinci írta...

Egytől egyig szuper oldal! Csodálom, hogy hogy bírod energiával!

Rucola Designs írta...

Hühűűűűű, micsoda oldalak!!! Nagyon szárnyalsz!