2011. július 28., csütörtök

Valami régi...

Valami régi, valami új, valami kölcsön és valami kék. Folyton ez járt az eszemben, amíg az oldalamat készítettem. Mondjuk nem is csodálkozom rajta, mert ez az utolsó oldalam az esküvő előtt. Holnap már nagy rohanás, ruhát elvinni tesómékhoz, hiszen ott öltözöm fel, süteményeket összeszedni a családból, beiktatni egy utolsó szolit, lecsekkolni a virágost, hogy milyen virágot hozott, manikűr-pedikűr, bébiőr kölcsönzés. Húú, kihagytam valamit? Szóval ez az utolsó nyugodt estém :) Úgyhogy kaptam az alkalmon és búcsúképpen készítettem egy oldalt a cewe kihívására, ahol a feladat egy új fotó öregítése volt. Azt hiszem, teljesítettem a kérést, hiszen Minkáról az új csatjával a hétvégén készült a fotó. Mégis mintha a nagyanyám korába repítettem volna őt vissza :) Mondjuk kellett hozzá a Lovin'tage collab is...
Az én oldalam
DST-GSO by Momadee

Nincsenek megjegyzések: