2011. február 2., szerda

Fairy forest by KandI Designs

Büszkén mutatom legújabb CT tagságomat. Már nem akartam többet, most nincs szívem senkit lemondani. Azonban egyik nap "beszélgettünk" Katyával, és kiderült, hogy kölcsönösen rajongunk egymás munkájáért. Azonnal fel is ajánlott egy tagságot, amit én gondolkodás nélkül elfogadtam. Utolsó készletét megkaptam karácsonyra, és hát imádtam. Ez az új készlete is egyszerűen fenomenális. 
Megtalálható a 7th Heaven kínálatában 
Fotó: The sun gonna shine by Galefra from Deviantart.com

6 megjegyzés:

eagleszem írta...

De nagyon gyönyörűséges!

Tinci írta...

Uramatyám! Ez valami fenomenális oldal!

Lucienne designs írta...

wowww...sweetie, I really love your pages!!

Big, big hugs, Lucienne -xxx-

Evus írta...

Gratulálok a tagságodhoz! Nekem is nagyon tetszenek ezek a készletek és az oldalad is gyönyörű lett!

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Fenominális,fantasztikus,gyönyörü,tündéri.....stb.stb.stb.Egyszerüen különleges tehetség vagy,imádom nézni az oldalaidat,feltölt,s elámulok hogy tud valaki ilyet alkotni /zárójelben megsúgom,amíg rá nem bukkantam az oldaladra azt hittem ilyen álomszépet csak Krysty tud!/.
Zsani