2011. február 17., csütörtök

Close your eyes by Thaliris

Ez a készlet az utolsó, amivel Thalirisnél dolgoztam. Fura érzés kavarog ezzel kapcsolatban bennem. Nagyon nagy vágyam volt a kezdetektől bekerülni az ő csapatába. És most, amikor teljesült, úgy éreztem, nem igazán az én stílusom. Még ha ezt a készletet sikerült is jól eltalálnom. Tudjátok, mert folyton írtam, hogy nem igazán érzek rá a stílusára. Már szinte görcsösen akartam. És előre rettegtem, mikor elkezdtem egy oldalt csinálni, hogy tudok-e szépet csinálni belőle. Ez pedig nem jó. Nem jó, ha görcsösen akar valaki oldalt csinálni. Az nagyon meglátszik a végeredményen. Mindezek ellenére fáj egy picit, hogy lemondtam egy régi álmomról. Még akkor is, ha tudom, hogy jól tettem

Megtalálható a Digital Crea kínálatában
Az én oldalam
DST-GSO by Mumure and Malatova

Nincsenek megjegyzések: