2011. február 15., kedd

February Gallery Stand Outs! a Devianton

Ez az első alkalom, hogy a DeviantScrap oldalán GSO-ba került egy oldalam. Hihetetlen öröm és hihetetlen meglepetés érzése kavarog most bennem. A DeviantScrap egy teljesen más világ, mint a DST. Nincsenek habos-babos-édi-bédi alvó kisbabák. Nem a pasztell szín az uralkodó. Nem a precízen pakolgatott virágokon van a lényeg. Teljesen más stílus uralkodik itt, a szó jó értelmében vett elvont oldalak jellemzik. Amik elütnek. Amik mások. Amik meghökkentőek, de mégis csak bámulja az ember, hogy úristen, nekem sosem jutott volna eszembe ilyen elemeket így pakolni. Ezért olyan meglepő, hogy az én szerintem cseppet sem elvont oldalam is kiérdemelte az elismerést :) Méghozzá Thaliris Remember me This Time oldala


5 megjegyzés:

eagleszem írta...

Hatalmas gratula a GSO-dhoz! Megérdemelted, mert MÁS vagy! :)

Evus írta...

Én is gratulálok az elismerésedhez, innen is látszik, hogy mennyire egyedi vagy!

kreatívhit írta...

Én is gratulálok amúgy is szeretem a munkáidat.Szétnéztem a Devianton hát valóban más vonal.Tetszik.

Névtelen írta...

Gratulálok!Nem is csoda ha felfigyelnek a munkádra itt is!!!!

szrjudit írta...

Az ottani GSO az én szememben is más, és bizony én több oldaladat el tudnám ott képzelni, ez is csodás! :)