2011. február 22., kedd

Fleur bleue by Nath Designs

Hát akkor hulljon le a lepel. A minap említette nekem Tinci, hogy ő a shop teameket szereti nagyon. És mit ad isten, másnap kaptam egy levelet. Hogy a DMS most hozza létre a csapatát, és szeretnék, ha én is a csapatban lennék. Nem volt nyilvános call, a designerek javasolták a tagokat. Aztán szavazást tartottak, és a legtöbb szavazatot kapott lányokat meghívták. Így kerültem be én is. Meg kell, hogy mondjam, a csapat nagyon inspiráló. Úgy érzem, máris változtatott egy picit rajtam. Amire nagy szükségem volt már. Fantasztikus társaim vannak, megtiszteltetés közéjük tartozni. Jelenleg heten vagyunk (köztük pl. Lilif, Kamaelle, Yelina), de még három lány válaszára várunk. Tudom, hogy nem egy 7th Heaven, az majd a következő lépés lesz ;)
Megtalálható a DMS kínálatában
Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357

2 megjegyzés:

Tinci írta...

Hű gratulálok! Ez nagy szó ám, hogy nem jelentkezés, hanem kiválasztás alapján döntenek a tagságról! A DMS egy szuper bolt, tényleg gratulálok!

szrjudit írta...

Gratulálok, igazán jól járnak veled, mert nagyon jól állnak neked ezek a készletek, legyen sok örömöd benne, és meglesz az a 7th Heaven is, tuti! :)