2011. február 12., szombat

Újabb kihívás

Ismét egy kihívásra készült oldal. Komolyan mondom, teljesen felszabadultam, ahogy lemondtam a csapatokat. Rettentő alkotó kedvemben vagyok, ma több oldalt is elkészítettem. Fő kritikusomnak, Millunak megmutattam, ő azt mondta, érződik az oldalaimon is ez. Ennek őszintén örülök :)
Úgyhogy ma erőt vettem magamon, és elkészítettem az oldalamat a 7th Heaven aktuális kihívására. Halogattam folyton, nem is voltam biztos benne, hogy készítek rá valamit is. A feltétel az volt, hogy egy szerettünkről/szerettünknek készítsünk oldalt, és legalább 10 sor journal is legyen rajta. Nekem mindkettő nehézséget okoz. De ma még ez sem okozott fejtörést. Előkerestem két újabb fotót Marciról és Minkáról, előkaptam Wendy Love song készletét, Simple steps 4 template csomagját, és elkezdtem. Ment, mint a karikacsapás :) Csaltam, mert journalban saját szöveget még mindig nem sikerült rávarázsolnom, azonban Cserháti Édes kisfiam dalszövege szerintem pont passzol. Amikor Marcit vártam, a munkahelyemen naponta legalább ötvenszer hallgattam munka közben, és simogattam őt. be kell vallanom, a mai napig elpityeredek, ha meghallom ezt a nagyon nagyon szép dal...
Szerintem a végeredmény szép lett, végre egy olyan oldal a gyerekekről, amivel én is elégedett vagyok!

DST-GSO by Lucienne

2 megjegyzés:

Pertine írta...

Le fog dőlni az a gát, ez az oldal nagyon szép lett!

szrjudit írta...

Jó döntést hoztál, szerintem, te már elérted azt a szintet, hogy tessék elkezdeni válogatni, és időt hagyni, az kell a fejlődéshez, az újhoz, a kiteljesedéshez! Tapasztalat ;)