2011. július 13., szerda

7th Heaven újdonságok - július 13

Ezen a héten három oldalt is hoztam, kíváló az eheti kínálat ismét a 7th Heaven polcain.

Wings of love by WendyP Designs
Wendy sajnos 1 hónappal hamarabb hozta a készletét, mint ahogy szerettem volna :) Szokásához híven nem simán egy esküvői készletet készített, hanem egy stílusban hozzá passzoló template csomag is kapható. Ezzel nagy újdonságot nem árulok el szerintem, az azonban újdonság, hogy ez egy lottószelvényként funkcionál. Egy szerencsés vásárló ugyanis nem csak ehhez a csomaghoz juthat hozzá, hanem egy évig ingyen megkapja az összes termékét Wendynek. Szerintem nagyon megéri ;)
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357

A touch of love by IDesign
Template pack 1 by JR Studio
Isa készletéről már letöltés előtt is tudtam, hogy fantasztikus. Nagyon bírom a csajt, tényleg ügyes. Justyna template-jével azonban még nem dolgoztam. Kihívás volt a javából, az tény. És nem azért, mert rossz a template. Mi még úgy kaptuk meg a csomagot, hogy a layereknek lengyel neve volt... Nem volt kis feladat beazonosítani, mi micsoda :D
ITT megtalálhatod
Az én oldalam
DST-GSO by Dida1357

Femme Fatale collab (Valentina Creations, Mystique Designs)
Fenomenálisat alkottak a csajok. Hihetetlen nőies, elegáns készlet. Ráadásul külön-külön és egyben is megvehető Brydka és Val része is. Nekem csak egy oldalra maradt időm, mindkettőjük részét használtam hozzá.
Az  én oldalam

1 megjegyzés:

Toni írta...

Tyütyűűű és megint csak tyütyűűű!!!